Nopea toimitus! Tilauksesi postitetaan 1-2 arkipäivän kuluessa. Tapettien toimitusaika 1-2 viikkoa. Huomaathan, että Posti säilyttää nykyään paketteja noutopisteessä vain 7 vuorokautta – seuraa siis tarkkaan Postilta saamiasi noutoilmoituksia! 

Tervetuloa ostoksille! 

Voimassa 20.11.2017 alkaen. Verkkokaupan tuotteet myy Domdom Oy, Y-tunnus 2509544-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, sekä yrityksille ja yhteisöille. Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Please note that we only deliver in Finland. Sorry!

Voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia rekisteröitymättä tai kirjautumatta tilillesi, tällöin toimitusta koskevat tiedot täytetään tilauksen lopuksi. Rekisteröityminen nopeuttaa tilauksen tekemistä kun palaat asiakkaaksi, sillä rekisteröityneenä käyttäjänä sinun ei tarvitse täyttää osoitetietoja jokaisen tilauksen yhteydessä uudelleen.

Ja sitten ostoksille: lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Voit tarkastella ja muuttaa ostoskorisi sisältöä sivun vasemmassa laidassa. Kaikki sivustolla listatut hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, 14% tai 0% (lahjakortit). Valitse kassalla haluamasi toimitustapa (Nouto pakettiautomaatista: 5,90€, Nouto Postista: 4,90€, Nouto myymälästämme: 0€, Postin kotiinkuljetus: 11,90€). Kun tilaus sisältää ainoastaan lahjakortin/-kortteja, toimitus on ilmainen. Lahjakortit toimitetaan sähköpostitse.

Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen maksettuasi tilauksen. Ellet saa tilausvahvistusta, olet ehkä näppäillyt sähköpostiosoitteesi väärin – tässä tapauksessa riittää kun laitat meille sähköpostin perään, niin tiedämme mihin lähettää vahvistus ja tieto tilauksesi etenemisestä.

Jos valitsit postituksen, saat uuden ilmoituksen Postin lähetystunnuksineen, kun tilauksesi on pakattu. (Jotkut sähköpostiohjelmat suodattavat Postin lähetystunnuksen sisältävät viestit roskaposteihin tai tarjoukset-välilehdelle, joten kurkkaathan myös ne.) Jos valitsit noudon myymälästämme, saat sähköpostiisi viestin, kun tilauksesi on noudettavissa.

Toimituksemme ovat nopeita – tilaus postitetaan 1-2 arkipäivän kuluessa tapettitilauksia lukuunottamatta. Domdom ei vastaa Postista johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa. Verkkokauppa näyttää varastossa olevien tuotteiden määrän, ja pyrimme pitämään tiedon mahdollisimman hyvin ajan tasalla. Jos kuitenkin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi.

TAPETIT TILAUSTUOTTEITA

Valikoimastamme löytyvät Majvillanin tapetit ovat tilaustuotteita. Tapettien toimitusaika on n. 1-2 viikkoa. Toimitamme tapettitilauksen yhteydessä tilaamasi muut tuotteet samassa toimituksessa tapettien kanssa.

 

MAKSUTAVAT

Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n (Y-tunnus 2196606-6) maksunvälityspalvelun kautta. Checkout Finland Oy on Suomen johtava verkkomaksuvälittäjä, joka takaa kuluttajille turvallisen maksutapahtuman. Toimintaa valvoo Finanssivalvonta. Lue lisää Checkout-palvelusta täällä.

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut
  • Luottokorttimaksut seuraavilla korteilla: VisaVisa ElectronMastercard ja Business Eurocard
  • Mobiilimaksaminen Pivo– tai MobilePay -sovelluksilla
  • PayPal-tili
  • Collector Lasku ja Osamaksu. Korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu. Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %. Lisätietoa osoitteesta www.collector.fi.
  • Jousto. Kun valitset maksutavaksi Jousto Laskun, saat maksuaikaa 14 vuorokautta. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto-maksutapa. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90€. Voit maksaa myös Jousto Osamaksulla 1-24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Osamaksun kulut ovat laskutuspalkkio 4,90€/lasku  ja kuukausikorko 2,42%. Lisätietoa osoitteesta www.jousto.com.

 

TOIMITUSKULUT JA -TAVAT

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Toimituskulut sisältävät myös pakkauskulut ja ALV:n 24%. Toimituskulumme ovat seuraavat:

  • Nouto pakettiautomaatista 5,90€. Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Valitse sinulle sopiva noutopiste verkkokauppamme Kassalla. Lähimmät pakettiautomaatit listataan ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Saat Postilta ilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostitse, kun pakettisi on noudettavissa valitsemastasi pakettiautomaatista. Huom! Paketin säilytysaika automaatissa 7 vrk. Jos paketti ylittää pakettiautomaattiin sopivat mitat tai automaatti on täynnä, paketti ohjautuu lähimpään Postin palvelupisteeseen.
  • Nouto Postista 4,90€. Tilauksesi toimitetaan antamasi toimitusosoitteen perusteella lähimpään Postin toimipisteeseen. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Saat Postilta ilmoituksen sähköpostitse ja tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Huom! Paketin säilytysaika 7 vrk.
  • Postin kotiinkuljetus 11,90€. Valitse tämä vaihtoehto, jos haluat pakettisi kotiinkannettuna. Posti ottaa puhelimitse yhteyttä vastaanottajaan 1-2 työpäivän kuluessa lähettämisestä toimitusajankohdan sopimiseksi.
  • Nouto myymälästämme 0€. Valitse tämä vaihtoehto, jos haluat noutaa tilauksesi myymälästämme osoitteesta Aleksis Kiven katu 30, Tampere. Saat sähköpostiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa. Tilaukset on noudettavissa myymälämme aukioloaikoina.
  • Lahjakortit toimitamme sähköpostitse ilman toimituskuluja (kun tilaus ei sisällä muita tuotteita).

PALAUTUSEHDOT

Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Palautettava tuote pitää olla pakattu alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa tai vastaavalla tavalla. Palautuksesta tulee kuitenkin aina ilmoittaa etukäteen, joko sähköpostitse osoitteeseen kauppa-nospam@domdom.fi tai puhelimitse numeroon 040-1940819. Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta.

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
  • Tilaajan IBAN-tilinumero

Voit viedä tuotteet Postiin ja ilmoittaa kyseessä olevan asiakaspalautus. Palautusosoite: Asiakaspalautus, Domdom Oy, Aleksis Kiven katu 30, 33200 Tampere.

Pakettiautomaattiin toimitetut tilaukset: Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelinnumero). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita.

Liitä palautuksen mukaan aina nimesi ja osoitteesi ja pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Säilytäthän Postista/pakettiautomaatista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sinulle palautuksesi arvon Checkout-maksupalvelun kautta 4 vuorokauden sisällä sille maksutavalle, jota käytit tilatessasi.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Noutamatta jätetystä lähetyksestä perimme palautuskulut 8€.

Myymälästä noudettujen verkkokauppatilausten palautus tehdään myymälään.

Mikäli tuotteet on tilattu ilmaiseen toimitukseen oikeuttavalla kampanjalla, jonka ehtona on tietty tilauksen loppusumma, toimituskulut veloitetaan mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa.

 

TUOTTEEN VAIHTAMINEN

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina toimituskulut.

 

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA TAI VÄÄRÄ/VIALLINEN TUOTE TOIMITUKSESSA

Joskus saattaa valitettavasti käydä niin, että inhimillisen virheen vuoksi matkaan lähtee väärä tai viallinen tuote. Olethan tällaisessa tilanteessa heti yhteydessä meihin, niin sovitaan palautuksesta ja korvaavan tuotteen lähettämisestä. Voit olla yhteydessä joko sähköpostitse kauppa-nospam@domdom.fi tai puhelimitse numeroon 040-1940819.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen noudettaessa pakettia tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa.

 

TIETOTURVA

Kaikki verkkopalvelussamme antamasi maksutapahtumaan liittyvä tieto suojataan niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin. Maksuliikenne tapahtuu Checkout-maksuvälityspalvelun välityksellä, ja antamasi arkaluontoinen tieto suojataan salauksella, jotta kukaan ulkopuolinen taho ei pääse siihen käsiksi. Checkout-maksuvälinepalvelu käyttää SSL-salausta, joka on internetin yleisimmin käytetty salausjärjestelmä ja jota käyttävät muun muassa verkkopankit oman tiedonsiirtonsa turvaamiseksi.

Meille ei välity mitään maksamiseen liittyvää tietoa esim. luottokorttisi numeroa, tilitietojasi jne. Myös verkkopalvelumme ulkopuolella kaikki tilauksen toimittamista varten antamasi tiedot säilytetään asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.

 

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilatessaan asiakas hyväksyy toimitusehdot. Pyrimme pitämään verkkokauppamme aina hyvin ajan tasalla, mutta emme vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastotiedoista.

Elinkeinoharjoittajan tiedonantovelvollisuuden täyttämiseksi (ADR-direktiivi): Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Rekisteriseloste