Palautusohje

PALAUTUSEHDOT

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi! Domdomin verkkokaupasta ostaminen on turvallista ja asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Jokaista tilausta kohden yksi palautuslähetys on maksuton.

Voit ilmoittaa meille palautuksesta joko sähköpostitse osoitteeseen kauppaei-roskaposti@domdom.fi tai puhelimitse numeroon 0401940819 (arkisin klo 8:30-16), tai liittää palautuksesi mukaan vapaamuotoisen viestin, josta ilmenee alla olevat tiedot. Palauttaminen on sinulle maksutonta. Jos palautat koko tilauksen, korvaamme myös toimituskulun halvimman mahdollisen toimitustavan mukaisesti.

Varastoltamme noudetut tilaukset palautetaan varastollemme. Olethan yhteydessä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0401940819 (arkisin klo 8:30-16), niin sovitaan palautuksen aikataulusta.

Palautuksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
Palautus DB Schenkerin palvelupisteeseen:

Jos tilauksesi toimitettiin DB Schenkerin kautta, voit palauttaa sen mihin tahansa DB Schenker -palvelupisteeseen. Huomioithan, että palautusta ei voi tehdä pakettiautomaattiin. Voit tarkistaa palvelupisteet täältä. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuslaatikkoon tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Älä palauta tuotetta myyntipakkauksessa, vaan aina erillisessä pahvilaatikossa tai pakkauksessa. Et tarvitse erillistä palautustunnusta tai -osoitetta – riittää, että paketin päällä on alkuperäinen DB Schenkerin osoitetarra. Mikäli tarra on repeytynyt tai irronnut, palautuksen voi tehdä pelkällä lähetystunnuksella, jonka löydät saapumisilmoituksestasi, tai saamastasi “Tilauksesi on käsitelty” -sähköpostista.

Palautus Postin palvelupisteeseen:

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuslaatikkoon tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Kirjoita lähetyksen päälle Asiakaspalautus, Domdom Oy ja palautustunnus 636400 ja vie lähetys Postiin. Säilytäthän Postista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi, kunnes olemme ilmoittaneet palautuksesi saapuneen meille.

Palautus Postin pakettiautomaattiin Helposti-koodilla:

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuslaatikkoon tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä pakettisi lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. Pakettiautomaatista noudetut tilaukset voi palauttaa myös normaalisti Postin toimipisteeseen ylläolevan ohjeen mukaisesti. Kun verkkokauppaostoksen palauttaa pakettiautomaatin kautta, palautuksen tiedot tallentuvat automaattisesti Postin lähetysten seurantapalveluun, etkä tarvitse kuittia.

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sen arvon Paytrail-maksupalvelun kautta kolmen vuorokauden sisällä sille maksutavalle, jota käytit tilausta tehdessäsi. Jos maksoit tilauksesi verkkopankkimaksuna, maksu palautetaan pankkitilillesi. Käyttäessäsi korttimaksua (debit ja credit), palautettava summa hyvitetään kortillesi. Jos maksoit tilauksesi Collector-laskulla tai -osamaksulla, ja olet jo ehtinyt saada laskun, voit vähentää laskun loppusummasta palautettujen tuotteiden hinnan. Voit tarkastella laskun tilaa osoitteessa oma.collector.fi syöttämällä tilatessasi käyttämäsi sähköpostiosoitteen. Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessa ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, toimituskulu 4,90€ veloitetaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa.

Huomioithan, että jos palautettava tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, Domdomilla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Huomioithan myös, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Vastaanotettuamme noutamatta jätetyn tilauksen olemme tilaajaan yhteydessä tekstiviestitse. Jos haluat peruuttaa noutamatta jätetyn tilauksen, perimme lähetyskuluja 6,90€. Jos haluat tilauksellesi uudelleenlähetyksen, saat sen maksamalla uudelleenlähetyksen toimituskulun 6,90€.

Collector-kampanja | Maksa helmikuussa

kauppa-eiroskaa@domdom.fi

040 1940819