Toimitus alkaen 4,90€ • Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin

PALAUTUSEHDOT

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi! Domdomin verkkokaupasta ostaminen on turvallista, ja asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen, mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit, ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Jokaista tilausta kohden yksi palautuslähetys on maksuton.

Jos tuote on viallinen, olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin palautat tuotteen.

Voit ilmoittaa meille palautuksesta joko sähköpostitse osoitteeseen kauppaei-roskaposti@domdom.fi tai puhelimitse numeroon 0401940819 (arkisin klo 8:30-16), tai liittää palautuksesi mukaan vapaamuotoisen viestin/paketin mukana saamasi tilausvahvistuksen, josta ilmenee alla olevat tiedot. Jos palautat koko tilauksen, korvaamme myös toimituskulun. Jos tilasit tuotteita kotiinkuljetuksella, korvaamme toimituskulun Postin halvimman toimitustavan mukaisesti (5,90€). Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessa ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, normaali toimituskulu veloitetaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa.

Varastoltamme noudetut tilaukset palautetaan varastollemme. Olethan yhteydessä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0401940819 (arkisin klo 8:30-16), niin sovitaan palautuksen aikataulusta.

Palautuksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista

PAKKAA PALAUTUSLÄHETYS NÄIN:

  • Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa (pahvilaatikko/kuplamuovipussi). Jos kuljetuspakkaus ei enää ole tallella, voit käyttää vastaavaa, tukevaa pakkausta.
  • Älä siis lähetä tuotetta sen omassa myyntipakkauksessa – jos myyntipakkaukseen on tehty merkintöjä tai kiinnitetty tarroja/teippiä, on Domdomilla oikeus vähentää tuotteen arvosta 30%.
  • Pakkaa mukaan kaikki lähetyksessä olleet pakkauspehmusteet, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Voit käyttää lisäpehmusteena tarvittaessa myös sanomalehteä tai muuta kotoa löytyvää pehmustetta.
Maksuton palautus DB Schenkerin palvelupisteeseen:

Jos tilauksesi toimitettiin DB Schenkerin kautta, voit palauttaa sen mihin tahansa DB Schenker -palvelupisteeseen. Huomioithan, että palautusta ei voi tehdä Smartmile-automaattiin. Voit tarkistaa palvelupisteet täältä. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Et tarvitse erillistä palautustunnusta tai -osoitetta – riittää, että paketin päällä on alkuperäinen DB Schenkerin osoitetarra, josta löytyy lähetystunnus. Mikäli tarra on repeytynyt tai irronnut, palautuksen voi tehdä pelkällä lähetystunnuksella, jonka löydät saapumisilmoituksestasi, tai saamastasi “Tilauksesi on käsitelty” -sähköpostista.

Maksuton palautus Postin palvelupisteeseen:

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Kirjoita lähetyksen päälle Asiakaspalautus, Domdom Oy ja palautustunnus 636400 ja vie lähetys Postiin. Säilytäthän Postista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi, kunnes olemme ilmoittaneet palautuksesi saapuneen meille.

Maksuton palautus Postin pakettiautomaattiin Helposti-koodilla:

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä pakettisi lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. Pakettiautomaatista noudetut tilaukset voi palauttaa myös normaalisti Postin toimipisteeseen ylläolevan ohjeen mukaisesti. Kun verkkokauppaostoksen palauttaa pakettiautomaatin kautta, palautuksen tiedot tallentuvat automaattisesti Postin lähetysten seurantapalveluun, etkä tarvitse kuittia.

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sen arvon Paytrail-maksupalvelun kautta kolmen vuorokauden sisällä sille maksutavalle, jota käytit tilausta tehdessäsi. Jos maksoit tilauksesi verkkopankkimaksuna, maksu palautetaan pankkitilillesi. Käyttäessäsi korttimaksua (debit ja credit), palautettava summa hyvitetään kortillesi. Jos maksoit tilauksesi Collector-laskulla tai -osamaksulla, ja olet jo ehtinyt saada laskun, voit vähentää laskun loppusummasta palautettujen tuotteiden hinnan. Voit tarkastella laskun tilaa osoitteessa oma.collector.fi syöttämällä tilatessasi käyttämäsi sähköpostiosoitteen. 

Huomioithan, että jos palautettava tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, Domdomilla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Huomioithan myös, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Vastaanotettuamme noutamatta jätetyn tilauksen olemme tilaajaan yhteydessä tekstiviestitse. Jos haluat peruuttaa noutamatta jätetyn tilauksen, perimme lähetyskuluja 6,90€. Jos haluat tilauksellesi uudelleenlähetyksen, saat sen maksamalla uudelleenlähetyksen toimituskulun 6,90€.

Collector lasku

kauppa-eiroskaa@domdom.fi

040 1940819