Valitse sivu

Toimitusehdot

Verkkokauppamme on suljettu.

Lähetämme viimeiset tilaukset 30.4.2021. Varastoltamme noudettavaksi tehtyjä tilauksia on mahdollista noutaa vielä 30.4.2021 klo 8:30-16 välisenä aikana. Mikäli olet estynyt noutamaan tilaustasi edellämainittuna aikana, laitathan meille sähköpostia osoitteeseen: kauppaei-roskaposti@domdom.fi.

PALAUTUSEHDOT

Asiakkaillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit, ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin palautat tuotteen. Huom! Palautus on maksullinen 8.4.2021 lähtien tehdyille tilauksille (4,90€). Maksu vähennetään palautettujen tuotteiden arvosta. (7.4.2021 tai sitä aikaisemmin tehtyjen tilausten palautus on maksuton näissä ehdoissa mainitun määräajan puitteissa.)

Kokoamista tai asentamista vaativien tuotteiden palautus on mahdollista vain ennen kokoamista/asentamista. Jos olet epävarma kokoamista tai asentamista vaativan tuotteen pitämisestä (esim. valaisimet, hyllyt), tulee sinun tehdä päätös palautuksen suhteen ennen kuin kokoat tuotteen tai asennat sen paikalleen.

Ilmoita palautuksesta aina etukäteen sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Liitä palautuksesi mukaan vapaamuotoinen viesti/paketin mukana saamasi tilausvahvistus, josta ilmenee alla olevat tiedot.

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Lista palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista (voit merkitä palautettavat tuotteet vaikkapa tilauksen mukana tulleeseen tilausvahvistukseen)

Palautus on maksullinen. Palautuksen hinta on 4,90€ ja se vähennetään hyvityksen arvosta.

Jos tilasit tuotteita kotiinkuljetuksella, korvaamme toimituskulun Postin halvimman toimitustavan mukaisesti (5,90€). Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessa ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, normaali toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa. Mikäli palautat tuotteen/tuotteita suoraan varastollemme, palautus on maksuton.

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sen arvon Paytrail-maksupalvelun kautta kolmen arkipäivän kuluessa sille maksutavalle, jota käytit tilatessasi. Jos maksoit tilauksesi Collector-laskulla tai -osamaksulla ja olet jo ehtinyt saada laskun, voit vähentää laskun loppusummasta hyvityksen summan. Voit tarkastella laskun tilaa osoitteessa oma.collector.fi syöttämällä tilatessasi käyttämäsi sähköpostiosoitteen. 

Huomioithan, että jos palautettu tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, Domdomilla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Mikäli tuotepakkaukseen on tehty merkintöjä tai liimattu teippiä/tarroja, on Domdomilla oikeus periä tuotteesta arvonalennusta 30 %.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Vastaanotettuamme noutamatta jätetyn tilauksen olemme tilaajaan yhteydessä. Jos haluat peruuttaa noutamatta jätetyn tilauksen, perimme meille aiheutuneista ylimääräisistä kuluista korvauksena 6,90€. Jos haluat tilauksellesi uudelleenlähetyksen, saat sen maksamalla uudelleenlähetyksen toimituskulun 6,90€.

 

PAKKAA PALAUTUSLÄHETYS NÄIN:

  • Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa (pahvilaatikko/kuplamuovipussi). Jos kuljetuspakkaus ei enää ole tallella, voit käyttää vastaavaa, tukevaa pakkausta.
  • Älä lähetä tuotetta sen omassa myyntipakkauksessa – jos myyntipakkaukseen on tehty merkintöjä tai kiinnitetty tarroja/teippiä, on Domdomilla oikeus vähentää hyvityksestä 30 % tuotteen myyntihinnasta.
  • Pakkaa mukaan kaikki lähetyksessä olleet pakkauspehmusteet, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Voit käyttää lisäpehmusteena tarvittaessa myös sanomalehteä tai muuta kotoa löytyvää pehmustetta.
Palautus Postin palvelupisteeseen:

Jos tilauksesi toimitettiin Postin tai DB Schenkerin kautta, voit palauttaa sen mihin tahansa Postin palvelupisteeseen. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Kirjoita lähetyksen päälle Asiakaspalautus, Domdom Oy ja palautustunnus 636400 ja vie lähetys Postiin. Säilytäthän Postista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi, kunnes olemme ilmoittaneet palautuksesi saapuneen meille.

Palautus Postin pakettiautomaattiin Helposti-koodilla:

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä pakettisi lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. Pakettiautomaatista noudetut tilaukset voi palauttaa myös normaalisti Postin toimipisteeseen ylläolevan ohjeen mukaisesti. Kun verkkokauppaostoksen palauttaa pakettiautomaatin kautta, palautuksen tiedot tallentuvat automaattisesti Postin lähetysten seurantapalveluun, etkä tarvitse kuittia.

 

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA TAI VÄÄRÄ/VIALLINEN TUOTE TOIMITUKSESSA

Joskus saattaa valitettavasti käydä niin, että inhimillisen virheen vuoksi matkaan lähtee väärä tai viallinen tuote. Olethan tällaisessa tilanteessa heti yhteydessä meihin sähköpostitse kauppaei-roskaposti@domdom.fi. Asian käsittelyä nopeuttaa, kun toimitat viestin yhteydessä viallisesta/väärästä tuotteesta kuvan.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut matkalla, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle pakettia noudettaessa tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa. Kuljetusvaurioilmoituksen tehtyäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (kauppaei-roskaposti@domdom.fi).

 

TIETOTURVA

Kaikki verkkopalvelussamme antamasi maksutapahtumaan liittyvä tieto suojataan niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin. Maksuliikenne tapahtuu Paytrail-maksupalvelun välityksellä, ja antamasi arkaluontoinen tieto suojataan salauksella, jotta kukaan ulkopuolinen taho ei pääse siihen käsiksi. Paytrail-maksupalvelu käyttää SSL-salausta, joka on internetin yleisimmin käytetty salausjärjestelmä ja jota käyttävät muun muassa verkkopankit oman tiedonsiirtonsa turvaamiseksi.

Domdomille ei välity mitään maksamiseen liittyvää tietoa esim. luottokorttisi numeroa, tilitietojasi jne. Myös verkkopalvelumme ulkopuolella kaikki tilauksen toimittamista varten antamasi tiedot säilytetään asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.

 

MUUTA

Käytämme sivustollamme evästeitä mahdollisimman hyvän palvelun takaamiseksi. Lue lisää evästeiden käytöstä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilatessaan asiakas hyväksyy toimitusehdot. Pyrimme pitämään verkkokauppamme aina hyvin ajan tasalla, mutta emme vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastotiedoista.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tietosuojaseloste

 

Copyright © Domdom Oy, 2012–2021. All rights reserved.

Sähköposti: kauppa-eiroskaa@domdom.fi