Nordeassa on palvelukatko su 7.3. klo 01:00-21:00. Tänä aikana pankkitunnuksia ei voi käyttää tunnistautumiseen, ja verkko- ja mobiilipankit sekä MobilePay ovat pois käytöstä.

Toimitus alkaen 4,90€ • Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin

Toimitusehdot

Voimassa 15.02.2021 alkaen.

Please note that we only deliver within Finland.

Tyvärr levererar vi inte till Åland. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Tutustu myös Usein kysyttyihin kysymyksiin, joista saatat löytää nopeasti vastauksen kysymykseesi!

Nouto Tampereen varastoltamme 0€.

Huom! Varastollemme ei ole mahdollista tulla tekemään ostoksia. Tilauksen voi noutaa varastoltamme, mutta ostokset tulee tehdä verkkokaupan kautta. Saat ilmoituksen ja ohjeet noutoa varten, kun tilauksesi on pakattu. Tilauksia voi noutaa varastoltamme arkipäivisin klo 8:30-16 välisenä aikana.

Koronavirusepidemian vaikutukset toimituksiin: 

Voit tilata verkkokaupastamme huoletta! Koronavirusepidemia ei vaikuta toistaiseksi verkkokauppamme toimintaan – lähetämme tilauksia Tampereen varastoltamme normaaliin tapaan jokaisena arkipäivänä. Arvioitu toimitusaika varastotuotteille on 1-3 arkipäivää.

  • Mikäli olet estynyt noutamasta Postin lähetystä, voit pyytää toisen henkilön noutamaan lähetyksen puolestasi seuraavasti:
    • Jos lähetys on Postin pakettiautomaatissa, toinen henkilö voi noutaa lähetyksen saamasi lokerokoodin avulla.
    • Jos lähetys on Postin omassa tai kumppanin myymälässä, voi toinen henkilö noutaa lähetyksen puolestasi saapumisilmoituksessa toimitetulla lähetystunnuksella, sekä omalla, kuvallisella henkilöllisyystodistuksellaan tai ajokortilla.
  • Kotiinkuljetusten osalta toimintamalli on epidemian vuoksi seuraavanlainen: Normaalista tavasta poiketen, lähetystä ei luovuteta vastaanottajalle käteen vaan Postin kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen. Kuljettaja odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Posti ei myöskään pyydä vastaanottajalta allekirjoitusta, vaan toimitus kirjataan kuljettajan toimesta Postin järjestelmään.

Toimitus alkaen 4,90€

Ilmainen toimitus yli 99€:n tilauksiin

Nopea toimitus 1-2 arkipäivää

Tervetuloa ostoksille!

Verkkokaupan tuotteet myy Domdom Oy, Y-tunnus 2509544-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille.

Toimitamme tuotteita Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Voit myös noutaa tilauksesi varastoltamme Tampereelta arkisin klo 8:30-16 välisenä aikana. Valitse tällöin Kassalla toimitustavaksi Nouto Tampereen varastoltamme. Saat viestin ja ohjeen noutoa varten, kun tilauksesi on pakattu. Varaston osoite on Hatanpään valtatie 34.

Voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia rekisteröitymättä tai kirjautumatta tilillesi, tällöin toimitusta koskevat tiedot täytetään tilauksen lopuksi. Rekisteröityminen nopeuttaa tilauksen tekemistä kun palaat asiakkaaksi, sillä rekisteröityneenä käyttäjänä sinun ei tarvitse täyttää osoitetietoja jokaisen tilauksen yhteydessä uudelleen. Rekisteröityneenä käyttäjänä pääset myös tarkastelemaan vanhoja tilauksiasi Omat tiedot -sivun kautta.

Kaikki sivustolla listatut hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14%.

 

NÄIN TILAAT:

  1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Voit säätää tuotteiden määrää vielä Ostoskorissa.
  2. Klikkaa Ostoskoriin ja tarkista, että kaikki haluamasi tuotteet on listattu ja määrät ovat oikein.
  3. Valitse toimitustapa. (Voit muuttaa valintaa vielä kassalla.)
  4. Napsauta Siirry kassalle.
  5. Jos sinulla on lahjakortti tai alekoodi, syötä koodi sille varattuun kenttään ja napsauta Käytä koodi.
  6. Täytä nimi- ja osoitetiedot. Jos tilaat lahjaksi, voimme toimittaa paketin suoraan lahjan saajalle. Täytä tässä tapauksessa myös vastaanottajan tiedot ja lisää viestikenttään haluamasi tervehdys lahjan saajalle.
  7. Valitse haluamasi maksutapa ja napsauta Siirry maksamaan.
  8. Suorita maksu valitsemallasi maksutavalla ja noudata maksusivun ohjeita.
  9. HUOM! Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen välittömästi maksettuasi tilauksen. Ellet saa tilausvahvistusta, olet ehkä näppäillyt sähköpostiosoitteesi väärin – tässä tapauksessa riittää, kun laitat meille sähköpostin perään, niin tiedämme mihin lähettää vahvistus ja tieto tilauksesi etenemisestä.

Saat uuden ilmoituksen lähetystunnuksineen, kun tilauksesi on pakattu. (Jotkut sähköpostiohjelmat suodattavat lähetystunnuksen sisältävät viestit roskaposteihin tai tarjoukset-välilehdelle, joten kurkkaathan myös ne.)

 

TOIMITUSAJAT

Toimituksemme ovat nopeita – tilaus lähetetään 1-2 arkipäivän kuluessa, ja tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 1-3 päivän kuluessa lähettämisestä. DB Schenkerin toimitukset haja-asutusalueelle saattavat kestää 5 päivää. Domdom ei vastaa kuljetusyhtiöistä johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa.

Verkkokauppamme näyttää varastossa olevien tuotteiden määrän, ja pyrimme pitämään tiedon mahdollisimman hyvin ajan tasalla. Jos kuitenkin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä sinulle välittömästi.

Välillä osa tuotteista on tilapäisesti loppu varastostamme, mutta tilattavissa jälkitoimituksena. Näet tilatessasi, onko kyseistä tuotetta meillä varastossa vai toimitetaanko se myöhemmin. Normaali toimitusaika jälkitoimitustuotteille on noin 1-2 viikkoa, ja ilmoitamme heti tilauksen saatuamme mikäli toimitusaika on pidempi. Mikäli tilaat jälkitoimituksessa olevan tuotteen kanssa varastostamme löytyviä tuotteita, toimitetaan kaikki tuotteet varastoltamme samalla kerralla.

 

MAKSUTAVAT

Käytössämme on Paytrail maksutavat, jotka mahdollistavat turvallisen verkkomaksamisen omassa verkkopankissasi sekä yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Valittavanasi on seuraavat maksutavat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut
  • Luottokorttimaksut seuraavilla korteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard
  • Mobiilimaksaminen MobilePay-sovelluksella
  • Collector Lasku ja Osamaksu. Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Collector-lasku lähetetään (ensisijaisesti sähköpostilla) tilausta seuraavana pankkipäivänä. Laskuun lisätään 3,80 euron laskutusmaksu. Laskun saatuasi voit tarkastella laskun tilaa myös kirjautumalla osoitteeseen oma.collector.fi. Jos haluaisit maksaa laskun osamaksulla ja solmia tililuottosopimuksen, sinun täytyy maksaa laskussa oleva vähimmäissumma laskun eräpäivään mennessä sekä allekirjoittaa luottosopimus Collector Bankin kanssa. Katso osoitteesta oma.collector.fi miten allekirjoitus tehdään. Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 1-36 kk. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, ja laskuun lisätään tilinhoitomaksu 3,80€ kuukaudessa.
    Kun valitset Collector -laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Lisätietoa Collector Laskusta ja Osamaksusta löydät Collectorin verkkosivuilta.

Maksaminen tapahtuu kotimaisen Paytrail Oyj:n (2122839-7) maksupalvelun kautta, joka toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitoksen kanssa. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa, mikä edellyttää poikkeuksellisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Lue lisää Paytrail-palvelusta täältä.

Paytrail Oyj
Y-tunnus 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830

 

TOIMITUSKULUT JA -TAVAT

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Toimituskulut sisältävät myös pakkauskulut ja ALV:n 24%. Toimituskulumme ovat seuraavat:

  • DB Schenker noutopistepaketti 4,90€. Lähetys toimitetaan noutopisteeseen noudettavaksi (Esim. K-Marketit ja R-Kioskit). Yli 99€:n tilauksiin toimitus noutopisteeseen on ilmainen. Jos haluat pakettisi tiettyyn noutopisteeseen, käytä tätä toimitustapaa ja valitse sinulle sopiva noutopaikka verkkokauppamme Kassalla. Lähimmät noutopisteet listataan ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Saat DB Schenkeriltä ilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Tarkistathan, että antamasi puhelinnumero on oikein, jotta saapumisviesti tavoittaa sinut. Huom! Paketin säilytysaika noutopisteessä ja pakettiautomaatissa on 7 vuorokautta.
  • Nouto Postista 5,90€. Yli 99€:n tilauksiin toimitus Postin noutopisteeseen on ilmainen. Posti ohjaa paketin mahdollisimman lähelle antamaasi osoitetta, joko Postin omaan toimipisteeseen tai asiamiespostiin. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Saat Postilta ilmoituksen sähköpostitse ja tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Huom! Paketin säilytysaika on 7 vuorokautta.
  • Postin pakettiautomaatti 5,90€. Yli 99€:n tilauksiin toimitus Postin pakettiautomaattiin on ilmainen.  Lähimmät pakettiautomaatit listataan verkkokauppamme Kassalla ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Saat Postilta ilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostitse, kun pakettisi on noudettavissa valitsemastasi pakettiautomaatista. Huom! Paketin säilytysaika automaatissa on 7 vuorokautta. Jos paketti on liian suuri pakettiautomaattiin tai automaatti on täynnä, paketti ohjautuu lähimpään Postin palvelupisteeseen. Osa valikoimamme tuotteista ylittää pakettiautomaattiin sopivat mitat, joten niiden toimitus on mahdollista ainoastaan Postin noutopisteeseen.
  • Postin kotiinkuljetus 9,90€. Valitse tämä vaihtoehto, jos haluat pakettisi kotiinkannettuna. Posti ottaa puhelimitse yhteyttä vastaanottajaan 1-2 työpäivän kuluessa lähettämisestä toimitusajankohdan sopimiseksi. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.
  • Nouto varastoltamme 0€. Nouto varastoltamme Tampereelta onnistuu arkisin klo 8:30-16. Osoite on Hatanpään valtatie 34. Saat ilmoituksen tekstiviestitse, kun tilauksesi on noudettavissa.
  • Emme lähetä tilauksia kirjeenä, sillä kirjeisiin ei saa lähetystunnusta, jolla toimituksen kulkua voi seurata.

 

PALAUTUSEHDOT

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi! Domdomin verkkokaupasta ostaminen on turvallista, ja asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit, ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Jos tuote on viallinen, olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin palautat tuotteen.

Kokoamista tai asentamista vaativien tuotteiden palautus on mahdollista vain ennen kokoamista/asentamista. Jos olet epävarma kokoamista tai asentamista vaativan tuotteen pitämisestä (esim. valaisimet, hyllyt), tulee sinun tehdä päätös palautuksen suhteen ennen kuin kokoat tuotteen tai asennat sen paikalleen.

Voit ilmoittaa meille palautuksesta joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 0401940819 (arkisin klo 8:30-16), tai liittää palautuksesi mukaan vapaamuotoisen viestin/paketin mukana saamasi tilausvahvistuksen, josta ilmenee alla olevat tiedot. Palauttaminen on sinulle maksutonta. Jos palautat koko tilauksen, korvaamme myös toimituskulun. Jos tilasit tuotteita kotiinkuljetuksella, korvaamme toimituskulun Postin halvimman toimitustavan mukaisesti (5,90€). Jokaista tilausta kohden yksi palautuslähetys on maksuton. Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessa ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, normaali toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä tätä ehtoa.

Palautuksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sen arvon Paytrail-maksupalvelun kautta kolmen vuorokauden sisällä sille maksutavalle, jota käytit tilausta tehdessäsi. Jos maksoit tilauksesi Collector-laskulla tai -osamaksulla, ja olet jo ehtinyt saada laskun, voit vähentää laskun loppusummasta palautettujen tuotteiden hinnan. Voit tarkastella laskun tilaa osoitteessa oma.collector.fi syöttämällä tilatessasi käyttämäsi sähköpostiosoitteen. 

Huomioithan, että jos palautettava tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, Domdomilla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Mikäli tuotepakkaukseen on tehty merkintöjä tai liimattu teippiä/tarroja, on Domdomilla oikeus periä tuotteesta arvonalennusta 30 %.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Vastaanotettuamme noutamatta jätetyn tilauksen olemme tilaajaan yhteydessä. Jos haluat peruuttaa noutamatta jätetyn tilauksen, perimme lähetyskuluja 6,90€. Jos haluat tilauksellesi uudelleenlähetyksen, saat sen maksamalla uudelleenlähetyksen toimituskulun 6,90€.

Varastoltamme noudetut tilaukset palautetaan suoraan varastolle. Olethan yhteydessä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0401940819 (arkisin klo 8:30-16), niin sovitaan palautuksen aikataulusta.

 

PAKKAA PALAUTUSLÄHETYS NÄIN:

  • Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa (pahvilaatikko/kuplamuovipussi). Jos kuljetuspakkaus ei enää ole tallella, voit käyttää vastaavaa, tukevaa pakkausta.
  • Älä lähetä tuotetta sen omassa myyntipakkauksessa – jos myyntipakkaukseen on tehty merkintöjä tai kiinnitetty tarroja/teippiä, on Domdomilla oikeus vähentää tuotteen arvosta 30%.
  • Pakkaa mukaan kaikki lähetyksessä olleet pakkauspehmusteet, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Voit käyttää lisäpehmusteena tarvittaessa myös sanomalehteä tai muuta kotoa löytyvää pehmustetta.
Maksuton palautus DB Schenkerin palvelupisteeseen:

Jos tilauksesi toimitettiin DB Schenkerin kautta, voit palauttaa sen mihin tahansa DB Schenker -palvelupisteeseen. Huomioithan, että palautusta ei voi tehdä Smartmile-automaattiin. Voit tarkistaa palvelupisteet täältä. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Et tarvitse erillistä palautustunnusta tai -osoitetta – riittää, että paketin päällä on alkuperäinen DB Schenkerin osoitetarra, josta löytyy lähetystunnus. Mikäli tarra on repeytynyt tai irronnut, palautuksen voi tehdä pelkällä lähetystunnuksella, jonka löydät saapumisilmoituksestasi, tai saamastasi “Tilauksesi on käsitelty” -sähköpostista.

Maksuton palautus Postin palvelupisteeseen:

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Kirjoita lähetyksen päälle Asiakaspalautus, Domdom Oy ja palautustunnus 636400 ja vie lähetys Postiin. Säilytäthän Postista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi, kunnes olemme ilmoittaneet palautuksesi saapuneen meille.

Maksuton palautus Postin pakettiautomaattiin Helposti-koodilla:

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen tai vastaavaan, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana (katso tarkempi ohje kohdasta “Pakkaa palautuslähetys näin”). Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä pakettisi lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. Pakettiautomaatista noudetut tilaukset voi palauttaa myös normaalisti Postin toimipisteeseen ylläolevan ohjeen mukaisesti. Kun verkkokauppaostoksen palauttaa pakettiautomaatin kautta, palautuksen tiedot tallentuvat automaattisesti Postin lähetysten seurantapalveluun, etkä tarvitse kuittia.

 

TUOTTEEN VAIHTAMINEN

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Palauta vaihdettava tuote normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina kulloinkin voimassa olevat toimituskulut.

 

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA TAI VÄÄRÄ/VIALLINEN TUOTE TOIMITUKSESSA

Joskus saattaa valitettavasti käydä niin, että inhimillisen virheen vuoksi matkaan lähtee väärä tai viallinen tuote. Olethan tällaisessa tilanteessa heti yhteydessä meihin, niin sovitaan palautuksesta ja korvaavan tuotteen lähettämisestä. Voit olla yhteydessä joko sähköpostitse kauppaei-roskaposti@domdom.fi tai puhelimitse numeroon 0401940819 (arkisin klo 8:30-16). Käsittelyä nopeuttaa, kun toimitat viestin yhteydessä viallisesta/väärästä tuotteesta kuvan.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin, tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut matkalla, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle pakettia noudettaessa tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa. Kuljetusvaurioilmoituksen tehtyäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

TIETOTURVA

Kaikki verkkopalvelussamme antamasi maksutapahtumaan liittyvä tieto suojataan niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin. Maksuliikenne tapahtuu Paytrail-maksupalvelun välityksellä, ja antamasi arkaluontoinen tieto suojataan salauksella, jotta kukaan ulkopuolinen taho ei pääse siihen käsiksi. Paytrail-maksupalvelu käyttää SSL-salausta, joka on internetin yleisimmin käytetty salausjärjestelmä ja jota käyttävät muun muassa verkkopankit oman tiedonsiirtonsa turvaamiseksi.

Domdomille ei välity mitään maksamiseen liittyvää tietoa esim. luottokorttisi numeroa, tilitietojasi jne. Myös verkkopalvelumme ulkopuolella kaikki tilauksen toimittamista varten antamasi tiedot säilytetään asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.

 

MUUTA

Käytämme sivustollamme evästeitä mahdollisimman hyvän palvelun takaamiseksi. Lue lisää evästeiden käytöstä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilatessaan asiakas hyväksyy toimitusehdot. Pyrimme pitämään verkkokauppamme aina hyvin ajan tasalla, mutta emme vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastotiedoista.

Elinkeinoharjoittajan tiedonantovelvollisuuden täyttämiseksi (ADR-direktiivi): Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tietosuojaseloste

 

Copyright © Domdom Oy, 2012–2021. All rights reserved.

Collector lasku

kauppa-eiroskaa@domdom.fi

040 1940819