Kuinka nopeasti tilaukseni lähetetään?

Nopeasti! Mikäli tuotteen kohdalla ei muuta mainita, tuote on meillä varastossa ja tilauksesi lähetetään viimeistään tilaustasi seuraavana arkipäivänä, arkisin usein jo samana päivänä. Posti puolestaan kuljettaa tilaukset perille 1-2 päivän kuluessa. Kun tilauksesi on pakattu, saat Postilta sähköpostin jossa on tilauksesi lähetystunnus. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua Postin sivuilla.

Osa Rug Solidin matoista on tilaustuotteita, joiden normaali toimitusaika on 1-2 viikkoa. Näet tilausta tehdessäsi, onko tuote meillä heti varastossa vai onko se tilaustuote. Mikäli tilaamaasi mattoa ei ole valmistajallakaan heti varastossa, ilmoitamme sinulle poikkeavasta toimitusajasta viipymättä.

SACKit-tuotteiden toimitusaika on n. 1 viikko.

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut
  • Luottokorttimaksut seuraavilla korteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard
  • Mobiilimaksaminen Pivo-, MobilePay – ja Siirto-sovelluksilla
  • PayPal-tili
  • Collector Lasku ja Osamaksu. Korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Saat laskun sähköpostitse tilaustasi seuraavan kuukauden puolivälissä. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu. Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Lisätietoa osamaksun kuluista ja korosta löydät osoitteesta www.collector.fi.
  • Jousto. Kun valitset maksutavaksi Jousto Laskun, saat maksuaikaa 14 vuorokautta. Jousto Laskulla voi maksaa 20-1000€:n kertaostoksen. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto-maksutapa ja laskuun lisätään 4,90€ laskutuslisä, mutta ei korkoa. Voit maksaa myös Jousto Osamaksulla 1-24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Osamaksun kuluista ja korosta löydät lisätietoa osoitteesta www.jousto.com.

Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n (Y-tunnus 2196606-6) maksunvälityspalvelun kautta. Checkout Finland Oy on Suomen johtava verkkomaksuvälittäjä, joka takaa kuluttajille turvallisen maksutapahtuman. Toimintaa valvoo Finanssivalvonta. Lue lisää Checkout-palvelusta täällä.

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Emme toimita tilauksia postiennakolla.

Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Tuliko tilaukseni perille?

Järjestelmämme lähettää sinulle automaattisesti tilausvahvistuksen heti, kun tilaus on maksettu onnistuneesti. Jotkut sähköpostiohjelmat tulkitsevat yritysten sähköpostiviestit mainospostiksi/roskapostiksi, joten ensin kannattaa kurkistaa roskakoriin (tai Gmailissa Tarjoukset-välilehdelle). Ellei sieltäkään löydy tilausvahvistusta, saattoi antamassasi sähköpostiosoitteessa olla näppäilyvirhe, tai maksun suorittamisessa meni jokin pieleen. Olethan meihin yhteydessä niin tarkistamme tilanteen!

Tarvitseeko minun rekisteröityä tilatakseni?

Ei tarvitse, voit hyvin tilata rekisteröitymättä ja täyttää vain nimi- ja osoitetietosi kassalla. Rekisteröityminen säästää aikaasi jatkossa: kirjautumalla sisään rekisteröitymisen yhteydessä luoduilla tunnuksillasi, sinun ei tarvitse täyttää tietojasi jokaisen tilauksen kohdalla uudelleen, vaan järjestelmämme muistaa ne. Rekisteröityneenä käyttäjänä pääset myös tarkastelemaan vanhoja tilauksiasi Omat tiedot -sivun kautta.

Tein tilauksen, mutta haluaisin tehdä siihen muutoksia. Onnistuuko
muutosten tekeminen jälkikäteen?

Otathan yhteyttä mahdollisimman pian, niin tarkistamme onko tilauksesi jo lähetetty matkaan vai vieläkö ehdimme tehdä siihen muutoksia.

Mistä noudan tilaukseni ja mitä toimitus maksaa?

Voit valita kassalla toimitustavaksi joko Nouto Postista tai Nouto pakettiautomaatista. Molempien hinta on 4,90€. Tilatessasi yli 75€:lla toimitus Postiin tai pakettiautomaattiin on ilmainen. Voit hakea postinumeron avulla sinulle sijainniltaan kätevimmän pakettiautomaatin. Huomioithan, että pakettiautomaattien lokeroissa on kokorajoitus, joten tätä toimitustapaa ei voi käyttää kaikkiin toimituksiin (tuotteiden yhteydessä mainitaan, mikäli tuotteen pakkaus ei mahdu automaattiin). Pakettia säilytetään noutopisteessä seitsemän vuorokautta sen saapumisesta.

Voit valita toimitustavaksi myös Kotiinkuljetuksen (11,90€). SACKit-tuotteet toimitetaan aina kotiinkuljetuksena.

Voinko saada tilaukseni kirjeenä?

Toimitamma tilauksia ainoastaan pakettina joko Postin noutopisteeseen tai kotiinkuljetuksena, jolloin paketin matkaa on mahdollista seurata lähetystunnuksen avulla. Saat lähetystunnuksen sähköpostitse, kun pakettisi on pakattu matkaan.

Lahjakortit toimitetaan aina sähköpostitse, joko tilaajalle tai suoraan lahjan saajalle. 

Maksoin laskulla/osamaksulla, milloin saan laskuni?

  • Collector: Saat laskun sähköpostitse Collectorilta tilaustasi seuraavan kuukauden puolivälissä, ja lasku erääntyy tilaustasi seuraavan kuukauden viimeinen päivä.
    • Esimerkiksi: jos tilasit tammikuussa, laskusi luodaan helmikuun 15. päivä ja se erääntyy helmikuun viimeinen päivä. Voit tarkistaa laskusi luontipäivän jälkeen Collectorin Omat Sivut -palvelun kautta.
    • Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Lisätietoa osamaksun kuluista ja korosta löydät osoitteesta www.collector.fi.
  • Jousto: Saat laskun Joustolta, kun tilauksesi on lähetetty meiltä. Maksuaikaa on 14 vuorokautta. Voit maksaa myös Jousto Osamaksulla 1-24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Osamaksun kuluista ja korosta löydät lisätietoa osoitteesta www.jousto.com.

Voinko tilata muita kuin verkkokaupastanne löytyviä tuotteita?

Pystymme tilaamaan edustamiltamme tuotemerkeiltä usein myös tuotteita, jotka eivät ole verkkokauppamme valikoimassa. Jos löydät tuotteen, jonka olisit kiinnostunut tilaamaan kauttamme, olethan yhteydessä niin selvitetään onko tilaaminen mahdollista.

Kuinka teen palautuksen?

Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Voit ilmoittaa meille palautuksesta joko sähköpostitse osoitteeseen kauppa-nospam@domdom.fi tai puhelimitse numeroon 040-1940819, tai liittää palautuksesi mukaan vapaamuotoisen viestin, josta ilmenee allaolevat tiedot. Palauttaminen on sinulle maksutonta.

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi
  • Tilaajan osoite
  • Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
  • Tilaajan IBAN-tilinumero

Palautus Postin palvelupisteeseen:

Vie tuotteet Postiin ja ilmoita kyseessä olevan asiakaspalautus. Anna Postin asiakaspalvelijalle sopimustunnuksemme 636400. Et tarvitse palautusosoitetta, Postin järjestelmä löytää osoitteen sopimustunnuksen perusteella. Säilytäthän Postista saamasi kuitin tositteena palautuksestasi. 

Palautus Postin pakettiautomaattiin:

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa noutamisesta mihin tahansa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelinnumero). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita. Pakettiautomaatista noudetut tilaukset voi palauttaa myös normaalisti Postin toimipisteessä.

Liitä palautuksen mukaan aina nimesi ja osoitteesi ja pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, hyvitämme sinulle palautuksesi arvon Checkout-maksupalvelun kautta 4 vuorokauden sisällä sille maksutavalle, jota käytit tilatessasi.

kauppa-eiroskaa@domdom.fi

040 1940819